2011. június 25., szombat

.

Hatalmas arc vagyok, sikeresen (?) letudtam a második vizsgaidőszakomat is, fuck yeah! Jó szokásomhoz híven,mindig van valami,amin tovább stresszelem magam,szóval jelenleg a haverokkal való fagyizás és sörözés helyett a laptop felett görnyedek,és böngészem az albérleteket,mert csütörtökön lejár a szerződésem a jelenlegire,és meghosszabbítattni nem akarom,nem az én pénztárcámnak való ez. Eddig egyetlen egyet találtam, ami havonta 10e+ fix 10e forint rezsi,szóval húszból kijövök,ami egészen jó. Már csak anya telefonját kell elkunyerálnom,hogy felhívjam a főbérlőt (mert persze az enyémen nincs annyi lé,hogy szofisztikáltan kifejtsem neki,hogy nem tartok igényt erre a szarra a továbbiakban) és lezsírozzam az újat. Csak jönne össze,mert Stress #3-nek már a nyakamon a melókeresés,és körülbelül 50-60 éves korom előtt nem akarom kihullajtani az összes hajamat,köszönöm.
A szívügyeimet a továbbiakban jegelem, úgy döntöttem,mert ritka hülye vagyok ezekhez, még hülyébb,mint a matekhoz,pedig az már nagy szó. És természetesen,ahogy ezt szépen kigondoltam,meg is ismerkedtem valakivel az egyik helyi szórakoztató egységben (kocsmában), aki udvariasan hazakísért,felvett msn-re és azóta beszélgetünk. Nincsen semmiféle nagy BUMM és nagy láng, ami ellent mond önmagamnak,de a jegelős elhatározásomait teljesen biztonságos alapokra helyezi. Ha émelyítően optimista akarok lenni,akkor mondhatnám,hogy egészen jól lavírozok most,de le is kopogom,mert mindjárt rámdől a ház.
Ó,és egyébként,ha valaki tud egy pöpec nyári melót Debrecenben, kábé 800 forintos órabérrel és a magamfajta szeleburdiaknak való rugalmassággal,az kérem jelezze! Csókkantás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése